tisdag 3 januari 2012

vakna upp i lugn och ro

Första gången sedan jag kom hem till USA jag vaknar då det är ljust ute. Annars har jag slått upp mina blå vid så obehagliga tider som 5.47 eller varför inte vid 6.23? Andra puckar idag, jag vaknade 7.50! Typ sovmorgon ju! Nej jag vet inte varför jag vaknar så tidigt. Kanske är det jetlagen som fortfarande ligger och spökar.


Och så var det ju yoga nu på morgonen. Och så ska det duschas och bastas och duschas lite till efter. En härlig morgon liksom. Jag kommer saknar mina lååånga mornar när jobb drar igång nästa vecka. Kunna ligga i sängen och bara glo hur länge jag vill, masa mig ner till TV- rummet och sitta där, ta lite frukost när magen kurrar, gå låångsamt mellan plats A till plats B, för inte har jag någon brådska?

Nu har jag kanske lite bråttom i och för sig. Jag måste ju packa liten gymväska, sen hade det ju varit bra om jag hunnit äta lite frulle och borta gaddarna innan min skjuts kommer..... *rusar iväg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar