lördag 28 januari 2012

i must be traveling on now, because there are too many places I'm yet to see

Härlig lördag till er alla, vänner när och fjärran! Igårkväll hade jag bestämt mig för att inte göra så mycket utan bara njuta av det var fredag, slappna av efter långa jobbdagar med film och take out tillsammans med värdföräldrarna. Men det fick jag inte. Mat fick jag och jag hann se lite av filmen men sen drogs mitt arsle ut tillsammans med Sara och andra svenska tjejer. Det var myyyycket fram och tillbaka om jag orkade följa med och tillslut så gav jag upp och sa ja. Tänkte också någonstans där att jag någon gång i framtiden inte ska ge in till Saras tjat ;)

Men roligt hade vi ju faktiskt! Jag blev upphämtad runt elva och därefter körde vi till Stamford för att förfesta där lite. Nu var ju vår plan att dra ut och dansa loss men efter ett tag beslöt vi oss för att stanna kvar på förfesten, hemmafest for the win. Också kanske den första hemmafesten jag hade kul på! Vi stannade där långt in på småtimmarna tills det var dags för kvällens chaffis (yours truly) att köra hem alla.

Och nu lördagmorgon! Fick inte jättemycket sömn inatt då Alisa och Sara sov hemma hos mig, alla 3 i min säng. Men nu är jag själv hemma eftersom familjen är på födelsedagskalas så jag ska plocka undan mitt oorganiserade rum och sen sätta mig och kolla på film heeela dagen. Känns typ som den första veckan på året när jag bodde själv. Helt underbart ljuvligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar