torsdag 5 januari 2012

i can see your haaaalooooo


Greetings ladies and genltemen!

Det är en öm och sliten Johanna som rapporterar om dagen idag. Yoga på tisdag, styrketräning på onsdag och zumba idag är iallafall min anledning. Det gör ont att gå ont för trappan och jag får mjölksyra i armarna av att borsta tänderna, hahahaha! Men vi är på bra humör trots smärtan i kroppen. Annars då? Någon som vill dela med sig av goda nyheter? Läste att Hanna (<-- klicka för att läsa världens sötaste bebisblogg!) bär en liten pojke i magen och GRATTIS!! :') Hanna är alltså min "gamla chef" på "gamla jobbet" så kom inte och tro att mina jämngamla kamrater går och blir på smällen....... 

Update på mina brillz: ingenting. Tydligen har dumma optikern inte hört av sig till pappa (eller till någon annan för den delen) så dem är inte ens i närheten av påväg hit.

Snart är mina überlediga dagar slut. På lördag kommer familjen hem och jag förväntar mig fullständig kalabalik eftersom Nya Zealand ligger 19 timmar framför USA!!!! 19 timmar!!!!! Jag har iallafall varit duktig aupair och hållt koll på tvätten, tvättat sängkläder, hållt rent och sånt där. Lite tråkigt är det kanske att vara ensam hemma. Framför allt när jag precis kom hem, att ha gått från alla syskon och föräldrar överallt till..... bara lilla jag i hela huset. Det är rätt lyxigt också- jag kan ha musik på högsta volym, kolla på vilket teveprogram jag vill när jag vill och gå på toa med öppen dörr! Sånt som kallas vardagslyx helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar