fredag 13 januari 2012

fredagen den 13 är minsann inte otur

Ingen otur idag inte. Snarare tvärtom! Ledig lite imorse, haft en bra dag med lillan och fick nyss reda på att det är långhelg vilket betyder att jag är ledig på måndag! HAPPY FACES!!! Lite tråkigt är det, snarare så-otroligt-jätte-skittråkigt att jag missar Daves 40års-fest ikväll. Men jag är ändå på gott humör för jag vet att de har skitkul och alla älskar alltid när min mamma sjunger sånger hela tiden ;) Så jag unnar alla gäster det medan jag sitter här och laddar för en mysig fredag.

Date night för föräldrarna ikväll så jag är barnvakt. Inte så värst ansträngande dock men hoppas att jag kanske får lite sällskap ikväll och att det sällskapet kan köpa med massa thaimat! Såg att A walk to remember dessutom går på teve ikväll. Oooooooooooooohhh drömfredagen!

Skänker en liten tanke till Emma som påbörjar sin härliga USA- resa idag. Hon ska bort mot västkusten och bila runt och ha det göttans och när hon kommer hem är det bara två dagar tills hon flyger till Sverige. Vilket såklart är mega:((((((((((((((((( Men Emma, ha så kul på din resa!!!! Ta massa bilder till oss and have a kick ass time!!


ÅH EMMA! <3

1 kommentar:

  1. TACK GULLAN!!!!!! Kommer sakna er!!!!!!!!!! men vi syns när jag kommer hem igen! <3 ps, älskar kortet! hahahahhahahahahahahha

    SvaraRadera