tisdag 31 januari 2012

it doesn't get better than this



Tjabba-tjena-hallå. Jobbdag over och slappekväll here. Sitter här i stökigt och högst oorganiserat lekrum med lite kvällsfika och glasögonen på. Fortfarande lite ovant att ha på sig dem och jag har fortfarande inte gått och fått dem ordentligt anpassade till mitt hue'. Och det är lite suddigt stundvis men det börjar bli bättre när jag har på mig dem. Fina fina glasögon, den som väntar på något gott :)

Och musiken är kirrad. Satt och letade efter ny musik, finkammade Internätet och letade efter nya tunes och hittade gamla godingar som glömts bort. Nu ska allt bara över på podden and we are good to go. Har pratat en del med Malin på Skype också och flygbiljetterna är snart bokade!! Datum vet jag inte riktigt men någon vecka innan/runt påsklov och det ska bli så himla najz! Jag ska visa dem allt, jag ska visa dem City, visa dem tisdagsbio, visa dem Little Thai Kitchen (som fått äran att krönas till "min favoritrestaurang") och ska visa dem vart Matteo går i skolan- ja allt!

Så gissa vad jag sitter och ser på..... The Bachelor. Jo det är sant förlåt. Det är min riktiga guilty pleasure. Egentligen tycker jag att tjejerna är rätt fjantiga och det är alldeles för mycket drama men det är så sjukt! Tjejerna blir helt besatta, alltid är det någon som gråter, alltid är det drama. Helt underbart underhållande att se på tjejer som är så kära i en kille att det kan slita av varandras huvuden.

4 kommentarer:

  1. Gumman min glöm inte att det är läs glasögon så du ska bara ha dem på dig när du typ läser eller sitter med något nära ögonen. Jag fick ju också mina och det är super suddigt att titta upp liksom på något annat. Så det är nog därför det blir suddigt på dig ibland. Bara på nära håll älskade. Kram. Love you Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma, jag skulle ha på dem när jag såg på teve, läste eller satt vid datorn. Pappa sa att det kunde vara lite suddigt i början eftersom ögonen är ovana men det blir bättre snart och det har redan blivit lite bättre :) LOVE YOOU! <3

    SvaraRadera
  3. SKITSNYGG BRUD I NYA GLASÖGON! Du passar verkligen i dem Rickle! :D

    Saknar dig jete-myket her i sverige! PUSSS MY LOVE! <3

    SvaraRadera
  4. Hihihhi taaaaack Mini! Saknar dig som tusan också. Tänk att du är i Sverige och kör bil och allt sånt vuxet.... och snart tar du studenten! :') älskar dig såååå <3

    SvaraRadera