måndag 2 januari 2012

god morgon för andra gången på året

Hejhejhejhejhejhejhejheeeeeeeeeejjj. Mamma, hörde att du blev orolig för att jag inte uppdaterade ordentligt igår, jag kan försäkra dig om att inget hänt! Jag var bara trött. 


Det känns rätt gött att börja året med att vara ledig från jobbet. Värdfamiljen är ju bortrest och jag bor själv hemma vilket faktiskt är rätt härligt. Men jag måste fylla ut dagarna så att jag inte smälter bort att uttråkhet (uttråkning? Vad heter det egentligen?!?!) Dagens lilla mission är att lämna tillbaka filmer från bibblan, kanske hämta nya och så ska jag hitta en kalender! Jag har bestämt mig för att jag måste organisera mitt liv, skriva upp vad som händer för våren kommer bli ganska eventful.

Låt mig berätta vad som komma skall. Värdmami har inte varit så bra på att planera men hon har nämnt
- Långweekend i Boston
- 2 vekors resa till Kina med värdmamis jobb
- 2 veckors familjesemester i Västindien
- Skidsemester i Vermont med familjen

Och som jag har förstått händer allting under cirka 8 veckor. Och så vill jag ha syster& hennes pojkvän på besök över påsklovet. Och så måste jag bestämma när jag ska flyga hem egentligen. När vill jag till Sverige?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar