lördag 28 januari 2012

dagens lördag

* Vaknat med Alisa och Sara
* Bäddat min säng med nya sängkläder
* Vikt tvätt
* Ätit en apelsin och druckit te

Kvällens aktiviteter? Pole dancing. YEEEEAH! Polce dancing introduction class, kl 6.15. Oroa er inte, det är inget karriärsteg detta utan endast en rolig grej. En jäkligt rolig grej faktiskt! Nu diskuterar vi alla vad man egentligen har på sig? Ska man våga ha på sig sina rosa, korta träningsshorts? Eller man kanske ska ha långa leggins så att man inte får brännsår av the pole? HAHAHAHAHAHAHA.


Har en nyfunnen kärlek till The Killers. Därav bilden. Lyssnar inte så ofta på den men när jag väl gör det beslutar jag mig alltid för att börja lyssna på dem aktivt. Sen glömmer jag bort det. Och sen lyssnar jag på dem igen! Och lovar migsjälv samma sak! Så går det så, runt runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar