lördag 31 december 2011

årets sista dag!!!!

Shiiiiiiiiit, årets sista dag! Vart har 2011 tagit vägen? Tycker att jag säger det varje år men samtidigt känns det som att det har varit 2011 i en evighet! Kan alltså inte bestämma mig om 2011 har gått snabbt eller långsamt..........

En sak är säker iallafall. Jag har myror i magen. Det liksom pirrar, jag är nervös men jag vet inte för vad. Okej att jag ska ha liten middag ikväll men den kan jag inte vara nervös för? Och sen tänker jag på alla som är hemma.... och att jag inte är hemma. Som att jag lämnar en massa viktiga personer bakom mig bara för att det blir ett nytt år. Jag vill ha mamma. 




Men jag ska ha ett fint nyår!!!!! Ett riktigt kalasigt nyår i City och jag ska tvinga fram det roligaste nyåret någonsin. Får börja med en en dusch (sista duschen för 2011) och har ätit mina flingor och druckit mitt te (sista frukosten för 2011) och snart ska jag möta upp my girlz för lunch (sista lunchen för 2011).
SÅN JÄDRA AWESOME DAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar