måndag 12 december 2011

new york city- christmas edition

Jag var som vanligt dålig med kameran. Det känns så bökigt att dra upp den, fota, lägga undan den för att dra upp den 2 sekunder senare och fota något annat. Sara är ju alltid fotograf ändå så jag kan ju kika på hennes bilder liksom. Men jag gjorde ett tappert försök. Här var min dag i Christmas Madness aka New York City

Alltså. Vi började med en tummen upp, mest för att fånga min tumnagel som är orange.  Jag käkade bland annat clementin till frulle och skalade med min tumme


Kaos runt omkring men ändå slående vackert


Försöker på något vis fånga kaoset på bild. Lyckas jag?

Ännu mer fina julbelysningar. 


Okej och den sista bilden tog jag av misstag. Men den blev ändå rätt fräck? Man får liksom en woooow-shit-what's-going-on?!?!?!?!-känsla. Till skillnad från mitt sällskap för dagen bad jag inte en främling ta gruppfoto på oss. Jag ser till att fixa ett sådant en annan gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar