söndag 11 december 2011

härliga söndag och inte långt kvar till hemfärd


En svart&vit bild också! Varför börjar jag inte packa nu då? Nu finns det inte ursäkter längre så jag får väl dyka in i det direkt. Och det har varit en alldeles underbar och härlig söndag. Precis så lat men ändå rolig som en söndag ska vara. Imorse var det ju ett lugnt tempo och jag följde med familjen för att käka glass till frukost. Ingen glass för mig dock. Tänkte att det inte passade som frulle klockan elva på dagen men en chokladcrepe är den perfekta frukosten! ;D När jag kom hem så var det dags att ta undan alla kläder och kika in och hälsa på er ju. Lunch på Lindells älskade California Pizza Kitchen och hjälp vad gott det var. Nu tänker ni säkert att "onyttiga Johanna tog säkert en megapizza" men då kan jag chocka er alla genom att säga att jag faktiskt i hela ärlighetens namn tog en Caesar sallad!!!! Och sen en hot fudge brownie med glass till efterrätt :$

Jag och Sara fick gå till tågstationen eftersom Emma åkte ifrån oss lite tidigare och hjälp vilken kall promenad det var. Vi lyckades tajma tåget perfekt så vi sa adjö där på tågstationen och åkte var och en hem till sig och jag har suttit här sen dess. Men okej min packning nu då..... Nu skjuter jag upp det med all blogga men det uppskattar väl ni? Inte köpte jag några julklappar idag heller. Jag orkade inte så jag måste måste måste göra det imorgon. En till beställning har trillat in nu, vi ska jag köpa ett par skor till mammas vänninas dotter. Kan man bli tagen på kläd&skorsmuggling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar