onsdag 14 december 2011

bäztizar


Åh Emma och Sara. Nu ska ni få ert alldeles egna lilla inlägg för nu ses vi ju inte på lite länge!

Igår kom ju mina brudar över och vi käkade glass och Saras hemmabakade glutenfria mjuka pepparkaka. Äkta Darien-morsa, du Sara!!! Vi ville se på Grinchen ju men vi hittade inte den. Vi sökte och sökte på Netflix men den kom inte upp. Sim-salabim så hoppar den fram och av ren glädje började vi dansa lyckodans och hoppa omkring som vildar. Så där satt vi, 3 svenska tjejer, långt hemifrån och njöt av Grinchen med Ben och Jerry. Jösses så härligt det var.

Och nu ska jag flyga hem (men bara en stund) och så ses vi snart men jag kommer sakna er!! Ska tänka på er när jag står och väljer vilket Marabou jag ska ta och när jag äter en köttbulle kommer jag minnas hur vi satt och pratade med John på julbordet. *Fniss fniss* Ni är allt bra ni <3

2 kommentarer:

  1. åååååh men va söt du är. du är allt bra du också! puss påre! hälsa svea å kom tillbaka illa kvickt! :*

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig med johannisch!!

    SvaraRadera