onsdag 28 december 2011

9.05- NYPDtröja och en fläta, som alltid vid ett morgoninlägg

 God morgon. 
Jag har lånat Veras Hello Kitty- hörlurar

SISTA DAGEN, BÄSTA DAGEN ekar i mitt huvud. Och det är jobbigt. Vaknade med ont i magen och kunde inte sluta tänka på att det är sista gången på väldigt länga jag sover under mammas tak. Och sista gången jag träffar väldigt många på väldigt länge. Men jag ska fortsätta tänka att jag har saker som väntar på mig i USA- bra saker, saker som inte finns här i Sverige.

Jag ställde tillochmed klockan bara för att inte slösa bort halva dagen. Först upp idag är att vinka hejdå till syster&systers pojkvän som ska till en liten stuga i Blekinge. De åker nu på morgonen så jag måste ta ett ordentligt farväl av sister. Buhuhuhuuhuuhuhuh. Efter det måste jag ju hem till pappa för att leta efter mina förbaskade saker. Boken från bibbln måste jag ju hitta, vill inte veta hur mycket den kostar att ersätta och jag har redan en skuld på sisådär $30 på bibblan..... Not good. Men förts ut får jag nog käka frulle. Helt själv, alla andra sover

Är precis som Klubb bra på att skriva listor men desto sämre på att faktiskt följa dem. Ni ser ju alla listor jag skriver och jag känner mig så organiserad och ordentlig men om jag faktiskt kunde följa dem hade det ju helt klart underlättat. Måste tillägga att jag tror jag ärvt mina list-skrivande-kunskaper av far min. Vet inte hur många To Do listor den mannen har, han skriver listor på vad som ska göras innan jul, efter jul, vad som ska packas till resan, vilka program han måste se på, vilken ordning han ska åta sin mat, hur han ska borsta sina tänder!!!! Okej nej kanske inte de sista men ni fattar poängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar