torsdag 22 december 2011

utomordentligt uttråkad


Wow. Kom på migsjälv att tänka att det faktiskt var jäkligt kul att träffa gamla skolkompisar igårkväll! Ni vet sånna som gick på skolan, man snackade och så men man hörde aldrig riktigt av sig senare... *åNGeSt* Sen helt plötsligt stod jag där i köket och dagdrömde om att man skulle haft en studentreunion årgång '92. Erkänn, det hade varit så c00lt!

Lucnehn har ätits. Äntligen. Nackdelen med att gå upp innan soluppgång- man blir lunchhungrig innan det är dags för frukost. Dilemma? Och nu har jag ingenting att göra. Sitter och glor på teve och tycker att jag är rätt tråkig. Mamma ringde för en stund sen och bjöd in mig på brödbak och kanske ska jag in till stan för att hjälpa stackars Erik med julklappar. Kom också på nyss att jag måste slå in mina julklappar..... men sånt är så jäkla tråkigt. Jag är minsann ingen pysslande själ och ska man slå in 12 paket är det rätt trist att inte ha pysselgenen i sig.

Annars, annars har jag inte mycket att dela med mig av. Jag åker till USa och en vecka (och får magknip av tanken) och vet inte vad jag ska göra nästa höst. Och i sommar, vad gör jag då, var är jag då etc etc så många frågor. Hur länge ska jag vara i USA, ska jag vara i Sverige i sommar..... Blörk, vi tänker på något annat nu. Hahahah, visste ni att min lillebror äter cheeseballs i skål, med en sked?

2 kommentarer:

  1. Daniel äter cheeseballs med en sked? get out of here! Det kommer inte ens från MIG som hatar illaluktande fingrar efter cheeseballs frenzy - HA! Detta är ju bara för roligt, vad kan detta komma från? Gotto check it out. Och du, man kan inte tänkta på livet hela djäkla tidenm då missar man att leva det! Glöm inte de - jag älskar denna saying (lite low bo but what the heck) - if you have one leg in yesterday and one leg in tomorrow, you piss on today! >3

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag vet inte vart det kommer ifrån! Tror inte det är för att han hatar "cheeseballs- fingers" men att han bara ville äta det på ett nytt sätt ;)

    SvaraRadera