måndag 12 december 2011

överraskning! Jeffrey campbell lita boots. Japp, jag föll handlöst för ett par skor




Jo. Jag har blivit en nörd. Jag har följt trenden och köpt ett par Lita Boots och jag älskar dem! Åh Herre min skapare vad jag älskar dem. Var en smula orolig att de inte skulle hinna hit innan jag åkte med Mr Fedex kom med dem imorse first thing. Jag älskar faktumet att ingen annan har de här skorna för de flesta köper de vanliga svarta (som jag funderar på att skaffa, snygg standardsko liksom-pliksom.) men de här har ingen annan! Såg däremot när jag var inne i City i helgen att flera andra har typ härmat modellen på dessa skorna, såklart för en hel drös med pengar mindre. Fick upp ögonen för ett par röda och jag tror minsann de blir nästa in i skohylllan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar