lördag 10 december 2011

i'm not that kind of santa

Och jag är tillbaka efter julbordet! Herre min skapare. Först och främst var det väldigt mycket trafik på vägen dit och väl där var det lååång kö in till restaurangen. När vi sedan kom in till restaurangen var det såklart kö till maten och sen fanns det inga tallrikar, inga sittplatser, folk slängde sig på maten som tokar. Men tillslut hittade vi ett bord perfekt för 3 utsvultna brudar och började äta. Maten var rätt okej ändå. IKEA- style liksom, rätt simpelt men inga prinskorvar! Ingen julmust! Pepparkakor!! Och så fick vi äta utan knivar.... men det gick.

Vi hade en trevlig kväll tills vi blev totalt kapade av en sällskapssjuk och pratglad lite gube. Jösses alltså, han kunde overkligt mycket om Sverige, hade bott där i några år, kunde fler svenska städer än vad vi 3 kunde gemensamt.... och han slutade aldrig prata. Till en början var det rätt roligt, han frågade Sara om en kram (alla älskade min och Saras tomteluva!!!!) men Sara var kvick med att svara: I'm not that kind of Santa....." HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA.

Nåväl. Det var en trevlig kväll och jag fick i mig mina köttbullar, potatis, julskinka, lite bullar och Ballerina kex/kakor. (tar inte den diskussionen nu) Gud vad jag glömt hur gott det är med Ballerina. :')

Nu har jag inte så mycket att göra. Slappa vidare antar jag. City imorgon och jag måste börja organisera min resa nästa vecka! Stört. Skridskor tror jag det blir imorgon. Kan bli intressant. Och förlåt att jag är sämst med det här med kamera. Hade ju med den och tänkte fota men det var alldeles för mycket kaoz och folk överallt för att ens kunna tänka på kameran. By the way var det typ inga svenskar där??!?!!?! Bara asiater? Och gamlingar? Och amerikaner? På med sömnmössan nu tror jag och ladda upp för en stor dag i City. Hööörsch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar