fredag 9 december 2011

är det december hos dig? för här är der väldigt mycket december....

Att sitta och snacka med älskade Vera 7 år med sin kompis på Skype kan vara en av de sötaste sakerna jag gjort på länge. De delade med sig av de snygga killarna på skolan, gav tips på hur kidsen ska bete sig som sin ålder och delade med sig av sina favoritartister. Justin Bieber låg högt upp på listan.

Behöver egentligen ingen bild men den är till värdpapi som inte vet vem han är. !!!!!!!

Sophia hade en kort nap idag. Den jäääääääääkla telefonen ringer såklart och jag rusar ner dyngsur för att svara (och skyndar mig för att för Guds skull inte väcka henne!!!!) men vad händer när jag kastar mig över telefonen? Ingen där. Vad hör jag sen? Sophias skrik. Grrrrreat, hon sov bara i lite mer än en timme och hon brukar sova i två. Ingen matro idag inte men hon är rätt snäll iallafall. Får glädja mig med tankar som att det är fredag och att det snart är sweet helg.




Ser ni solen lysa upp mitt hår?!?!!??!!?!?! Vet att jag skrev om vädret innan men tillochmed Vera kommenterade "är det sol när det är din december?!?!?!?!" Hon berättade att december hemma hade varit fullt med mörka moln idag, inte mycket sol. Känns då rätt bra att det är fint med sol här och min fina blåa himmel är fortfarande här. TJOHO. Nu svamlar jag loss om tråkigt väder. Så tråkigt. Måste måste måste åka och köpa en tomteluva och hoppas att jag inte blir rånad av svindyra mössor. Svammel svammel så jag slutar bara skriva nu. Nu. Nu. Nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar