torsdag 29 december 2011

kallt och med en megafinne på kinden


Tillbaka i mitt USA med min gula vägg som bakgundsbild! Sinens vilken lång dag det har varit. Inte så farligt trött och ska snart klä av alla kläder och hoppa in i duschen trots att varenda cell i min kropp protesterar. Det är nämligen kallare inomhus än vad det är ute just nu. Så kan det gå när huset står tomt i två veckor!

Ingen megauppdatering nu, kanske imorgon. Hoppas att jag har ork att dra in till City för att gå på nyårsklänningsjakt. Och så ska jag tvätta. Vill egentligen packa upp hela väskan idag så kan jag börja tvätta imorgon? Och handla mat....... Jag känner en listskrivningsnerv rycka!!! Fan fugg fugg fugg fugg alltså. Jag är så jäkla kall, mina fingrar fryser till is när jag sitter här och knappar och jag är så förbaskat kissig. Kall porslintoa i kallt badrum lockar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar