onsdag 14 december 2011

packat klart och lite lugnare

Huvudvärken håller i sig men jag ska ta en tablett. Jag "ska bara" göra en massa saker hela tiden men nu när det mesta är klart finns det inget som stoppar mig mot pillerburken. Moahaha? Känner mig lite lugnare nu när allt är packat. Väskan gick ihop utan större ansträngningar och jag ber till Gudarna att den väger under 23 kg. Borde nog bära ner den och väga den för att dubbelkolla.......

Och jag vet fortfarande inte vilken terminal jag flyger ifrån. Försökte ringa men en brud på andra sidan luren säger bara "I'm sorry, your call was interrupted. Please try your call later" Interrupted?!?!? Interrupted av vem fan då?! Inte vill jag hamna på fel terminal heller för det betyder att: fel terminal--> måste ta mig till rätt terminal--> kommer försent till checkin--> jag får ingen plats på flyget--> jag kommer inte hem.

Och det hade inte varit så roligt. Så därför ska jag fortsätta ringa i all evighet tills jag vet tusen-procentigt säkert!!!! Kan knappt fatta att jag ska flyga hem. Till Sverige!! Snart sitter jag på 100- bussen och betalar "en halv till Malmö", sörplar på min svindyra kaffe och pratar ett språk som alla andra runt mig också förstår. Wow vilken känsla :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar