tisdag 27 december 2011

.. now rumor has it she ain't got your love anymore

"There's nothing quite like the feeling when you're listening to a song, written by someone you don't know, who you've never met, who somehow manages to describe exactly how you felt at a particular moment in your life. "

Att det finns folk som verkligen säger sånt här fint på riktigt?! Klapp klapp i händerna till er. Nu ska jag mysa vidare med CSI tillsammans med syster, syster och systers pojkvän. Vi har redan sett en film- Män som hatar kvinnor. Förjäkla bra film och jag längtar efter att få se den amerikanska versionen så att jag kan sitta och jämföra dem. Förväntar mig lite mer action i den amerikanska. Och lite mer liksom explosioner av bilar och sånt därnt.



Trots att jag gärna velat säga att jag är klar med min packning måste jag göra er besvikna och säga att så inte är fallet. Surprised? Men alla kläder är ihopvikta, jag ska lägga ner festskorna och hem till pappa för att leta efter mina saker. (fugg fugg fugg att jag alltid slarvar bort någonting)

Busy busy dag imorgon! Fika hit,lunch dit, träff här och mötas upp för final goodbye's där. Och godisshopping. Och så vill jag hinna krama alla i fmailjen också! Yikes och nu sitter jag här och skriver med/om/till er istället för att se på CSI..... Illa. Ses senare dudes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar