söndag 11 december 2011

ska vi byta, all disk i världen mot en gigantisk lussebulle?


Tjohopp. Här kikar jag in, står och bortsar tänderna sådär fem i ett på eftermiddagen. Angående rubiken. Slog pappa en liten pling på Skype och fick se pappa&Malin så och lussebaka. Hela min kropp skrek efter en lussebulle och där stod dem och klagade på att de blev "helt gigantiska". Och Malin klagade på diskberg och frpgade om vi skulle byta diskberget mot en lussebulle. Vad hon inte förstår är att jag med glädje diskat hela dagen för att få sätta tänderna i e gigantisk, gul lussebulle. Mmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh

Slö söndag so far, just the way I like it. Sängen har bäddats iallafall och kanske är get days att städa undan alla kläder som linger slängda på golvet? Jag måste som sagt till the mall och handla julklappar och på dagens agenda står en möjlig lunch med Emma&Sara. De tre musketörerna är vad vi är. Hur överlever vi utan Emma efter nyåret?!

Och det är tredje advent idag också. Dagens julkalenderavsnitt är redan avklarat och det finns nog hör och häpna lite knäck kvar från förra advent! Inte mycket jul annars här, lite kallare men fortfarande blå himmel och sol. Jag vet att jag utmanar ödet här nu men är det någon gång jag med glädje välkomnar mörker och snö så är det i december. Efter det tar jag blå himmel och sol alla dagar i veckan. Tror det är hög tid för mig att bli produktiv nu. Ska fota nya kläder till er och lägga nya sovtröjan på display. Se så snäll jag är. Tomteeeen???????? *puppyeyes*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar