söndag 25 december 2011

fortfarande förälskad i nina kinert och en mage full med våfflor

Inte är det väl så otippat att jag&Vici åt våfflor? Tänkte väl det. Vi snackade om allt som vi alltid tar upp över våffelfika och Gud hur har jag klarat mig utan dem så länge!?!? Fick till och med träffa lilla Michan också! Det var inte igår kan jag meddela. Juldags-eftermiddag och inte mycket som händer här hemma. Kanske lite mer CSI med halvsyster som är hemma på besök från London, kanske ta lite julgodis och kolla Bridesmaids med Verisen. Kanske ta tag i min packning så jag slipper den sista kvällen? Jag kan ju hålla mig sysselsatt ett tag men inte alltför länge för ikväll blir det--- PARTY! Om vi ändå kunde bestämma oss vart......

Och snart är det dags för mig att åka hem till USA. Saknar New York City och håller alla tummar och tår för att nyår detta år blir sådär rrrriktigt lyckat! Hoppas hoppas hoppas hoppas =) Både Malin och Vera har fått en Onepiece i julklapp och jag ska väl inte ljuga, det hade varit rätt soft att ha en sån att krypa ner i right about now. NYPD- tröjan får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar