fredag 2 december 2011

godmorgon världen, vilken underbar dag

Andra december minsann. Lyssnar lite på när Sophia försöker sjunga sig själv till sömns, hon kan bara vissa ord så det blir typ dem om och om och om och om igen. Fast ändå rätt gulligt. Inget särskilt att berätta för er faktiskt. Kanske att det var nån jäkla hund som inte kunde sluta skälla och att jag vaknade av att Sophia verkligen gallskrek inatt. Jag kollar på klockan, 1.19. Nästa gång jag kollar på klockan? 3.04. Sen tog det ett jävla tag för mig att somna om, när hon väl slutat gapa. Var uppe och nattkissade någonstans där också, men jag tände inte lampan, jag spolade inte och jag tvättade händerna med vattnet från Matteos vattenglas. Allt för att inte väcka den lilla, ni förstår säkert.

Förhoppninsvis ska jag käka på restaurang ikväll. Ska försöka få med mig lite homies för lite vardagslyx. Är det fjantigt att jag fortfarande tycker det är "lyxigt" att käka ute? Och så kommer värdmami snart hem med universums godaste cupcakes. Hemskt vad det handlar mycket om mat här i bloggen!! Mat är allt och ni vet det. Och är det inte rätt gott att veta allt jag äter? Dessutom är det december så...... då får man väl äta mycket?




Hemskt så underhållande Photobooth kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar