torsdag 15 december 2011

nu sitter jag på flyget

Om jag nu fått en plats på flyget lyfter jag nu. Känner ni inte hur spännande detta är? Sitter förhoppningsvis inte i mitten utan kan lugnt luta mig mot min bekväma fönsterplats och med lite tur kanske jag får en hel rad helt för mig själv???????? Kanske hoppas jag på lite för mycket nu men man kan alltid drömma.


Emmas Bild från Emmas kamera från julbordet i fredags. Och nu sitter jag på flyget mot landet där IKEA kommer ifrån. Woooooow. Vaaad. Fräääääckt. Deeet. Häääär. Äääääääärrrrr!

När jag landar i Amsterdam på flygplatsen Schipol, hihihihih, så ska jag leta upp närmsta spa och boka in mig på en naaaaaajz massage. Jag ser fram emot att hoppa ur mina svettiga flygkläder och mysa i en stor morgonrock kanske? Och kanske bjuds det på frukostbuffé? Förlåt nu gjorde jag det igen, skenade iväg med fantasin. Men i hela ärlighetens namn ska det bli vääääldigt skönt att bli lite lyx-ompysslad. Ha en fortsatt god natt, nu ska jag nanna på ett flyg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar