tisdag 13 december 2011

egentligen är jag ingen sjusovare men min säng är så förbaskat bekväm


Morning.

I mitt kompisgäng hemma var jag aldrig den som sov länge. Den titeln ägde Victoria Stjernfeldt. Jag var väl typ "lagom-sovaren" om inte den som faktiskt nog var mest morgonpigg! Så är inte fallet nu längre, i mitt "nya" gäng utan nu är det JAG som alltid klagar på om vi åker in till City tidigt. Och sån sjusovare är jag inte egentligen? 

Anledningen till att jag är uppe "tidigt" på min lediga morgon är för att jag och Sara tänkte göra något men eftersom jag är uppe lite för sent (hehhehe) och att vårt hus snart invaderas av städfolk så kraschar planera lite. Så nu kanske jag kan återvände till mig säng och mysa, kanske fortsätta läsa på min bok som faktiskt är asbra.

Och så är det Lucia idag!!! Känner mig lite naken att ha Lucia utan lussebullar men kära folket, idag är det bara en dag kvar tills jag åker. Vid denna tiden imorgon är det bara några timmar kvar tills jag sitter på tåget påväg till bussen som tar mig till flygplatsen och sen är jag off! Och när jag är hemma komemr jag omringas av lussebullar. Och kärlek. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar