lördag 24 december 2011

god jul är väl en given rubrik denna dag?

GGGGGOOOOOOOOODDDDD JJJUUUUUUULLLL!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Julklappar är öppnade hos mamma och pappa. Julmaten är uppäten och julgodiset har jag också fått ner. Rätt härligt att fira jul två gånger faktiskt. Man tror inte att det kan vara sån stor skillnad på julafton och julafton men gissa igen! Julen hos mamma är mycket skrikigare, vi sitter och diskuterar bajs och sånt viktigt och ingen kan sitta ner i mer än två minuter. Och så ska alla prata samtidigt. Hos pappa är det betydligt lugnare- vi sitter ner i lugn och ro. sitter ner länge och pratar om det lite mer icke-barnsliga. Båda lika mysiga och båda lika härliga.

Är supernöjd med alla mina små julklappar och jag fick allt jag önskade mig*sNeL TjEeeEEeeEEej*  Tänkte bara skriva till er snabbt medan resten av mamma-familjen sitter och kollar på film. Har fastnat för en ny artist- Nina Kinert. Hittade henne lite av en slump och nu kan jag inte sluta lyssna på henne. Riktigt typiska Johanna- låtar kanske och inga man lyssnar på om man är på superbra humör. Men om man är på myshumör och sitter med sin mammas laptop i mörkret med bara en massa tända ljus så är det precis sån här musik man vill lyssna på!!! Heja Nina Kinert!

Och snart är det dags för mig att flyga hem till USA. Kan inte bestämma mig om jag längtar eller om jag tycker det är tråkigt men just nu gör det bara lite ont i lilla kroppen av att tänka på att jag inte får se min familj på så himla länge. Och alla mina kompizar? Men jag är nog better off i USA ett tag.

Tänkte att jag skulle knata iväg till teven och mysa med dem nu. Min älskade älskade älskade familj :') Kanske finns det lite knäck till mig. Och julmust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar