torsdag 1 december 2011

åh jesus, se nu vad du har gjort!

WOOOOOHHHOOOOO, julmusiken är kirrad! Tänkte först på alla jullåtar men det blev för rörigt i hjärnan. Jag började skriva ner vissa och fick sedan snilleblixten att det måste finnas massvis med julmusik på min gamla Mac som jag fick av mamma! Mycket riktigt, över 30 låtar redan där och en riktig time saver. Nu har jag fyllt iPoden med nästan 50 låtar och jag kör redan igång här på iTunes. Julkänslan är här gott folk! Den har hittat tillbaka till mig och jag är fulländad <3

Och filmen igår!! Jag har ju glömt berätta vad jag tyckte. Jag tyckte att filmen var............- Skitgrym !!! AAAAAAAAAAAAAAHHHHH vad bra den var?!?!? Helt galet ju, det var den bästa av alla filmer! Och jag är inte ett Twilight- fan, filmerna är liksom bra och så men jag är inget die hard fan. Men alltså....... Den här filmen var inte som de andra vilket gör den så jävulskt mycket bättre. Vill nog fan se den igen. Så sjukt var det.


Åh, stående ovationer till Bella och Edward. Gud förlåt, jag låter som världens största fan men helt ärligt- best movie evaaaaah. Är helt exalterad nu. Filmen, musiken, (killarna), storyn, mmmmums.

Och jag har mer goda nyheter! Himla många utropstecken i ett inlägg men det struntar jag i för gissa vad!! Det har öppnat (eller jag har precis hittat) en thairestaurang i Darien där jag bor! Och de har mina favvisrätter OCH de har take away. Jag vet vad jag ska äta till middag i helgen. Dreggel dreggel dreggel. Sen dregglar jag lite efter julkola och julmust och julgodis när jag hör på julmusiken. Förjävla konstig kombo att vara sugen på julmust och chicken curry. Vilken bra dag! Vilken förjävla bra dag!!

Nu vidare för att göra sig fin för kvällen. Tvätta mitt fejz och sätta på mig mina mysiga strumpor som min värdmami fnissar så mycket åt. Ha en fortsatt trevlig kväll. Om några timmar är det December.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar