tisdag 27 december 2011

Saker jag inte hittar som jag hade behövt hitta innan jag flyger hem till usa

- försäkringspapper (mamma&pappa, snälla bli inte arga)
- bok som jag lånat på Darien bibblan
- ungefär ALLA mina underkläder och strumpor
- min amerikanska mobil
- mina flygbiljetter!!!!!! OH FUCK. 

Fan. Kom på den sista nu också. Helvete helvete helvete. Det är väl bara att skriva ut igen men liksom allt det andra......? Det ska ju ligga hemma hos pappa men jag har redan städat bort migsjälv där, som jag så fint kallar det. Städa bort migsjälv. Det går ut på att jag i princip tar bort alla spår av att jag någonsin varit där. Fruktansvärt sorgligt när jag sriver det såhär och det känns lite sorgligt när jag gör det. Jag tar undan mina sängkläder, lägger undan allting i hyllor och får det att se ut som att jag egentligen----- inte finns.

Idag har varit en bra nästsista Sverigedag också. Börjar packa lite nu men har lite ont i magen av ångest och känner mig lite gråtig så jag tänkte droppa in här och hälsa på er lite. HEJ. Fast wow vad skönt det ska bli att komma hem till ett tomt hus. Ser framför mig hur jag kryper upp för Barringer Road- backen med min tjusiga limegröna väska, halvt död och väl hemma rusar jag in i duschen för att tvätta av mig min egen och alla andras svett, på med pyjamaströja (vilken tror ni?), kanske beställer jag hem lite mat och så sitter jag helt själv i huset med mat över hela soffbordet och fläker i soffan. Hur gött låter inte det? Med mitt svenka godis som jag ska plocka med hem, mmmmmhhhhhh

Borde fortsätta packa nurå... Har vikt ihop alla mina kläder och lagt ner mina skor så jag är väl nästan klar. Måste ju bara inom pappa och hitta mina frsvunna saker. Helt ärligt--- hur orkar jag slarva bort allting hela-jävla-tiden??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar