söndag 11 december 2011

sånt här gör riktiga bloggare. och vi som tror att alla vill veta allt som vi gör

Top-bloggarpoäng right here ju! Lägger upp nya kläder på ett snyggt sätt, fotar och lägger upp på bloggen. Hahahahahahahahhahaa det börjar gå lite för långt nu......

Anyway


Voíla! Jag försökte så gott jag kunde att inte spendera alla mina pengar (och gjorde faktiskt ett imponerande bra jobb) men när man hittar sin nya favoritbutik så måste man köpa några saker. Det fanns en annan nutik också kom jag på nu som jag i princip förr handlöst för men jag köpte ingenting därifrån. Ska börja lägga undan pengar så att jag får ihop en ordentlig shoppingkassa. Tillbaka till kläderna iallafall! Ingen jättemärkvärdigt, en svart ärmlös top, en oversize skjorta i chiffong tror jag och sen till det lite vågligare plagget.

Hehehe ja, jag köpte alltså en pajlett-BH. Men det är inte meningen att användas som en vanlig BH, inte! Jag tänker mig typ under den svarta topen så gör det liksom ingeting om man ser lite igenom. Såg en annan bloggare som köpt en liknande för flera hundralappar mer och tyckte det såg rätt fräckt ut. Men som sagt, kanske till lite festligare tillfällen.


Mysetröjan och favoritkoftan. Oslagbar kombination. Tröjan har faktiskt en lite rolig bakgrund. Jag köpte den för ett tag sedan på Forever men den blev totalt söndersliten av min egen väska när jag hade på mig den första gången!!!! Kedjan på väskan trasslades in i det stickade och hela tröjan blev helt trådig och förstörd. Så jäkla surt tyckte ju jag såklar, första gången och redan gone gone broken broken.

Tills man kommer på en fiffig lösning. Ser ni vad det är? Of course not! Tröjan är faktiskt utochin! Ja men visst. Jag vände utochin på skiten, klippte av lappar och nu ser den vanlig ut igen! Tror jag, jag tycker det ser okej ut. Kanske kommer alla andra se att den är på fel håll och tycka jag är dum i huvudet? Vi får väl se om mitt lunchsällskap märker någonting. Jag återkommer på det.

2 kommentarer:

  1. inne i city, där de andra kläderna är från. fan..... nu kommer jag ju inte ens ihåg vafan affären heter! kollar upp det direkt!

    SvaraRadera