fredag 30 december 2011

2011

Wow, tänk att det är årets sista fredag?! Det känns ju som att man måste fira ordentligt...... men vi sparar oss till årets sista lördag imorgon istället ;) Många har skrivit om sitt åt, vart de har rest och vad som hänt så jag tänkte inte vara sämre. Blir alltid lika sentimental vid den här tiden av året. Tänk så långt ett år är liksom, tänk så mycket som händer, roliga stunder, tråkiga stunder, förändringar och allt!

Mitt 2011. Helt oundvikligt att inte nämna STUDENTEN!!!!!!!! Holy shit alltså, studenten. Världens längsta och bästa dag. Hela dagen var bara helt perfekt och jag kommer på migsjälv att le sådär fjantigt lyckligt varje gång jag tänker på det :)))))))) Jag har flyttat hemifrån. Får ibland lite ångest när jag tänker att jag lämnade alla hemma för att börja mitt liv här fan vad härligt det har varit!! Det kändes lite som att jag sa upp mitt liv hemma och bara liksom.... stack.

Resor!! 2011 har faktiskt varit ett riktigt jädra resår! Först till Bad Gastein för en av de roligaste&sjukaste skidresorna någonsin i februari, sen var det klassresa till Bryssel, Paris med projektarbete, södra Frankrike till påsk, Schweiz, London i somras och London i höstas, reste ju nyss till Sverige också! Jag har ju gått på "festival" också. Sommaren 2011 bjöd på Coldplay i Göteborg!! Olivia, Rebecca (Klubb) och jag gjorde det till en road trip upp till Götet och gick på Where the Action Is och jag fick se min Chris Martin och company live. Mmmmmm :')

Jag har fått massvis med nya vänner detta året! Kommit alla  närmre under studenttider, träffat nya människor på jobb och träffat nya vänner här i USA!! Jag började året med pojkvän och avslutar året som single gal som ska fira nyår i New York Cityyyyyyyy! AH vad taggad jag är.

Har rätt mycket att berätta om min trip till Sverige, orkar bara inte skriva allt. Men jäklar vad jag hann med mycket! Tänkte att jag skulle klä på mig och åka iväg och handla lite mat (eftersom det ekar tomt i kyl, frys, skafferi) och så måste jag jaga nyårsklänning. (Det sämsta med nyår) Måste tvätta lite kläder men väskan är redan uppackad. Ja man får ju udnerhålla sig med någonting när man vakna 5.45?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar