söndag 25 december 2011

har ni fest eller?


Vi rockar rött läppstift (som vi lånat från lillasyster för mitt är hos pappa) !!!!! HELL YEAH! SOM jag är taggad på fest!! Och mer fester ska det bli- NYÅR, fest med Lindellan om jag inte minns fel, Nico kommer väl på besök? sen är det ju all annan festgång ute i New York City! Världens bästa stad också. Det kanske låter tjatigt att alla skriver om hur City är världens bästa stad..... men det är det.  Och jag drömmer i hemlighet om att hitta mitt How I Met Your Mother- crew. Eller Friends- crew. Då hade jag velat vara Rachel. Eller Chandler. Hade jag varit i HIMYM hade jag velat vara Marshall för att han är c00l.

Kan inte fatta att jag hinner blogga INNAN bussen? Jag har god tid på mig att gå ner där nere, ta på mig jackan, vira halsduken några varv runt halsen och knata till bussen. First time in a long time! Jag har för övrigt glömt hur mycket jag hatar att springa till bussen. Det känns ungefär som att springa efter ett tåg... fast lite mer loserific. Nu vet ni och nu ska jag iväg. Ha en skojjig julkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar