söndag 18 december 2011

riktig julmat och riktigt julmys

Kan förvarna er om att jag inte tagit en enda bild idag. Ändå låg kameran i väskan och gömde sig men inte en enda bild blev tagen! Faaaahaan alltså, jag är för upptagen för att pausa och fota!

Fjärde advent och dagen i ära åt jag rrrriktigt lyxigt julbord på Grand Hotell i Lund. Hela halvmamma- släkten var där och kvalitén på detta julbord var snäppet vassare än på IKEA. Fast det behövde jag väl inte nämna? Därefter fick jag köra hem zuperznabbt, droppa av lillsyskonen och köra vidare till Ebba T och hennes efterlängtade julmys!!! Och indeed var mysigt det var och precis som jag misstänt hade Ebba fixat både det ena och det andra julgodiset och kakor och julmust och glögg. Så jag har fått mig en ordentlig känga av julkänsla, woop woop!

Och imorgon är en busy dag. Jag ska hinna med läkaren, lämna tillbaka bågar hos optikern, leta efter ett par andra (jävla) bågar, gratta Mini som fyller år, fika med älskade Ebba&Olivia och sist men inte minst ska jag hämta Vera. Borde kanske sova nu så jag har energi hela dagen???!?!?!!? Annars rullar livet hem i lilla Sverige. Allting är precis så likadant och litet som jag minns det. Men jag ser ändå "charmen" av att vara tillbaka och stundvis vill jag inte tillbaka? Men det finns inget för mig här nu, jag åker tillbaka till mitt bästa NYC, mina bästa Emma&Sara, min bästa tisdagsbio och allt annat som det finns att avnjuta i the States.

Förresten, syskonskaran ser på Abduction- en av de första filmerna jag såg på tisdagbio. *fniss fniss* nOsTaLgiiii

ingen bild idag heller. Buhu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar