lördag 10 september 2011

finalmente

- slutet på dagen! Det var en lång och jobbig dag idag, huvudvärken satt kvar (kunde ju tagit en tablett men no...) och Sophia har kommit in i dåliga sovvanor så hon är en liten pain in ma bottom. Men imorgon är det helg och då är jag ledig, TJOHO! Blir lite ändrade planer i helgen, skulle egentligen in till city men efter att alla nyhetskanaler sänt extra om möjliga terrorattentat i helgen så blev jag inte så sugen på att åka in. Rätt tråkigt, började se fram emot kräftskivan på söndag.

Men det får bli en annan gång. Stellan, prästen som jag mejlat med, verkar trevlig så hoppas att jag kan vara med på nästa ung i NYC- träff. Annat än det ska jag inte göra så mycket i helgen. Typ chilla. Och shoppppa! Men nu ska jag sätta igång en massa How I Met Your Mother avsnitt och bara mysa.

Hoppas ni hade en äcklig inspark och en fullsmockad Strandbaden. 950 biljetter såg jag!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar