onsdag 28 september 2011

stackars mig, ingen bryr sig om lilla jag. jag vill höra någon säga mig att imorgon blir en bättre dag

Jag brukar inte säga det här ofta but I surrender. Nu ger jag mig, nu säger jag det bara- jag är sjuk. 

Hatar egentligen att säga det för jag känner mig så dålig då! Så svag och klen och tror alltid att ALLA, exakt alla, ska tro att jag bara är lat. Oftast är det ju inte så men... Det är väl min lilla "grej". Blev lite homesick inatt när jag mådde dåligt och ville bara vara hemma och bli bortskämd och ompysslad. Men efter att ha skypeat lite med pappa och tyckt lite synd om migsjälv drog jag mig som sagt bort till bibblan. När Sophia tog sin lilla nap sa värdmami till mig att jag också skulle sova och BOOM, jag ar borta i 2 timmar. TACK TACK TACK värdmami för att du tog hand om Sophia och förlåt att jag inte varit mycket till hjälp idag :(



Mysskype med mamma nu när värdfamiljen alla följt med Matteo på simning. Gulliga Matteo var helt galen  av glädje när pappa, som annars jobbar mycket inne i city, kunde följa med på simning! Så nu sitter jag här själv och kollar på Ellen Degeneres Show för jag ÄLSKAR Ellen DeGe'! c00l. 
Ska fortsätta cillaxa nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar