fredag 23 september 2011

f-f-f-f-f-f-ffffffffriday

Jovisst är det fredag! Bara några timmar kvar till efterlängtad helg. Sophia somnade för inte så längesedan och jag hoppas på en låång sovstund så att hon vaknar vid två. Kanske tar värdmami över då eller så drar jag med henne till the mall och leker igen. Lilla skrållan hade kul där igår och jag tackar inte nej till the mall ;)

Håller även tummarna för fint väder i helgen för om regnet slutar regna ner på oss så ska vi till Woodbury på söndag! JAAAAAAA!! Det är en helt gigantisk outlet med alla kända klädbutiker (nästan) för helt sinnessjukt låga priser. Och det här är ingen sån "fejk- outlet" där priserna inte är särskilt låga alls utan här är det the real deal. Denast jag var där fick jag en blus från ett dyrt märke för småpengar. Why? För det fattades en knapp. I can live with that! Så kom igen, inget regn inget regn inget regn!

Annars vet jag inte vad som väntar i helgen. Vi får väl se vart jag hamnar helt enkelt.
Ska ner och kolla vad som finns till lunch.... Har en känsla att det blir kyckling&pasta..... igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar