fredag 30 september 2011

första månaden i USA




Kolla så fräckt!!!! Jag har varit i USA en månad, exakt en månad idag. För bövelen, allt har gått så himla snabbt. Jag vet känner till lekplatserna, jag lär mig hitta bättre häromkring, jag vet Sophias matvanor och vad hon vill ha när hon skriker efter något och jag trivs! Wö- bloody- hoo.

Jag försöker desperat ragga upp någon som vill på bio med mig men alla verkar upptagna.... Hm, så jag ska se om jag kan hänge med på någon annans planer. Och så vill jag in till City igen bara för att det är så c00lt. Kom igen, erkänn!! Men alla verkar busy busy imorgon också... Shoot, jag får leta vidare. Och snart snaaaaaart är det min födelsedag! Åh min kära familj. Min älskade familj som jag ibland fick snedspel på för att man aldrig kunde göra något i fred. Min familj som jag så många gånger har drömt om att bara slippa och nu sitter man här utan dem. Det är faktiskt lite skönt att komma bort från dem, om jag ska vara sådär hemskt ärlig, för man gör saker själv! Man upplever nya saker och man träffar nya människor och att göra det utan sin familj känns lite extra pluspoäng. Men jag saknar dem, missförstå mig inte. Gosiga familia! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar