torsdag 29 september 2011

gott judiskt nyår!

Idag är det tydligen judiskt nyår (om jag inte minns fel) så Matteo är ledig från skolan. Ska förmodligen till biblioteket med båda barnen, leta efter bok till Matteo och Sophia får leka av sig. I eftermiddag blir det kanske bio för mig&Matteo- The Lion King. Antingen ska jag ta honom på bio eller så ska värdpapi göra det så vi får se hur det blir senare.

Och jag mår hundra gånger bättre idag! Sov i två timmar igår eftermiddag, ytterligare en timme när hela familjen var borta på simning och sov igenom heeeela natten! Så vaknade och kände mig som en helt ny människa. Tur är väl det för igår var det verkligen rock bottom. Borde nog göra mig iordning och få ner allt i "mamma-väskan" så att vi är redo för bibblan.

To the library!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar