måndag 19 september 2011

and know that where ever I am, I'm missing you

Det blev ingen film ikväll. Bestämde mig för att istället komma i säng någorlunda i tid så att jag är utvilad för en vecka med Sophia. Planerade att se på PS I love you och bara gegga ner ansiktet med snor och tårar tillsammans med varma brownies+vanlijglass. Funderade länge på om jag skulle ta brownisen iallafall och det hade ju varit mysigt med film.... Men tog ett "vuxet" beslut och struntade i det. Kanske film imorgon. Men inga brownies. Måndag imorgon och veckodag= nyttig. Eller hrm, "nyttig"

Rockar muschen såhär på kvällskvisten
Vet ni vad? Fick vääääärldens sug efter julmust och insåg att jag inte kommer vara hemma för adventfirande och julmys. Men jag är ju faktiskt hemma på julafton men hela build up-en till julen.... Inte för att vi varit så bra med hela det här julpynt&julbaks- historian nu på senare år men ÄNDÅ! Satt och dagdrömde mig bort till den dag jag äger min egna lägenhet och hur jag skulle fylla den med mysiga julljus och hela lägenheten skulle lukta juligt av pepparkakor, lussebullar och julmust. Oh apelsiner med mejlikor i fönstret. Och adventsstake med levande ljus. ÅH, jul!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar