onsdag 28 september 2011

hejhej, idag regnar det och är höstigt i connecticut

Men inget mig emot- jag hade en riktig rövarnatt! Jag vaknade flera gånger med ont i huvudet, hela kroppen var helt stel och jag orkade inte räcka mig de ynka 20 centimetrarna efter mitt vattenglas. Tänkte att jag skulle må bättre när väckarklockan ringde men icke. Lika kass då. Men trots detta drog jag&Sophia oss bort mot biblioteket för lite playtime. Hon somnade för en timme sen och vi får se vad eftermiddagen har att erbjuda. Kanske drar vi till the mall och leker och jag ska försöka att inte shoppa någonting (tanken på alla fina kläder som finna att köpa på the mall gör mig tårögd....)


Med lite vätskeersättings-dricka- ananasjuice- grej ska jag nog sätta igång en film. Eller ta en liten nap. Fick drickan av värdmami som ska vara bra när kroppen mår dåligt och jag har tillochmed tagit några tabletter också! This is big. Det enda som fattas nu är lite massage, känner mig stel i axlarna. Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar