onsdag 21 september 2011

... I'm still in love with all of her

Tänkte visa några små ringar. Ugglan är ny från NYC, turkos second hand och Kenzas orm fick också följa med!

BUUU! Hähä. Tjä dudes. Nyss hemkommen från biokväll, såg filmen "I don't know how she does it" oct kom på nu att den kanske inte kommit ut i Svea? Aja hursomhaver. Det var lite nytt folk idag, Ida var där och två andra tjejer, en tysk&en svensk. Skittrevliga tjejer!! Herregud, känner mig urdum som bara suttit på mitt rum och ugglat när alla gulliga au pairer rännt runt på bio och kvällsfika på Starbucks (kan tillägga att jag försökte klämma in en snabbvisit till Starbucks för min White Hot Chocolate men Sophia vägrade samarbeta) Filmen var bra, förvånansvärt bra! Köpte lite godis till, vi var sena till bio (men det var helt ok), man fick välja själv vart man ville sitta och get this! Stolarna rörde på sig så man kunde luta sig tillbaka och bara chillaxa. Phätt va?!
Tänkte, förövrigt, slänga min biljett men kom på att om jag nu någonsin skulle ha tålamodet och ork att sitta och pyssla med en fin, gullig scrap book så kan det vara rätt roligt att spara sin "första biobiljett". Hihihihi

Nu händer väl inte en hel del. Smink- bort, ansikte- tvätta, tänder- borsta och sen night-night time.
Godnatt gosisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar