fredag 23 september 2011

mail from home


Nämen kika här vad som damp ner i brevlådan igår! Hittade det idag på köksbordet, värdmami hade glömt bort att ge det till mig. My very own first mail till min nya adress! Vill inte riktigt öppna det eftersom jag ju då tar sönder förpackningen. Och jag vill inte ta sönder någonting min mamma skickar!! Innehållet är ingen vidare kul, lite krämer och så som jag behöver till mitt fejz. Så spännande var det! Kanske ett Vänner- avsnitt nu efter maten? Ja om inte Sophia vaknar. Hoppas hoppas hoppas hoppas, unge soooov!!!!

3 kommentarer:

  1. jasså, är det en postadress du vill dela med dig av//från en vän, ingen stalker tjej :P löve

    SvaraRadera
  2. jasså e postadressen något du vill dela med dig av// din vici

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha! Käraste Stalket- Vici- Anony,. Tänkte på det och bestämde mig för att man nog inte kan se vad det står för adress! Men kan du läsa det, så varsågod och skriv så får jag se om du är kiiing ;)

    SvaraRadera