onsdag 14 september 2011

dagens förmiddag


* Försov mig. Stängde av klockan och vad finner jag på kudden bredvid? Min iPodplopp. Jag LOVAR, den var inte där igår!
* Körde själv (woopwoop) till parken, lekte med Sophia och träffade en skittrevlig främling-mamma. Hon hade tydligen au pair och det finns jättemånga au pairer i området så jag gav henne mitt nummer och hennes au pair skulle höra av sig. Knytit dagens kontakt- check.
* Ge Sophia massa mat och byta världens äckligast blöja fylld med brun gegga (fare well, apetite) ge henne "bottle&bunnie" och hoppas nu på en 2,5 timmes sömn som igår.

CHiLL

2 kommentarer:

  1. Det är ju perfekt, då kan vi antlita dig som barnvakt när du kommer hem ;)
    hoppas du njuter av Usa livet, vi sitter och chillar på jobbet, och har kommit på att vi har 6 timmar kvar innan vi stänger, fy fan!!!
    alla hälsar så gott! kram från Hanna och storJojo!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, javisst! Alltid redo för barnvakt ;) Åh ja vad jag njuter! Det är sååå härligt att vara iväg men ni ska veta som jag dregglar när ni lägger upp dumma bilder på Francos pasta!!! Ni lägger alltid upp dem så lägligt till min frukosttid så jag blir ofta sugen på en fusilli con salsiccia e funghi till frulle! Jag saknar er alla, Aldo crew! Kramkramar

    SvaraRadera