torsdag 22 september 2011

ledig morgon

God morrrrgon alla! Tanken var egentligen att jag skulle upp tidigt som tusan idag och passa barnen medan värdmami tog emot jobbsamtal från Kina men tack och lov var värdpapi hemma länge nog och kunde ta dem. Och tur var väl det, min väckarklocka slutade fungera och jag vaknade 7.50! Skule egentligen upp 7.30, hähähä. Igår blev det äntligen film time med min älskade PS I love you! Hann inte se klart hela för jag blev för trött, sov under nästan hela filmen så kanske får börja om från början ikväll ;D

Jag var ledig denna morgon då värdmami och Sophia stack ut på en liten runda i skogen tillsammasn emd grannen Prudence och hennes dotter Olivia. Prudence är världens roligaste mamma från Kalifornien, alltid högljudd och när hon ringer hit svarar hon alltid "Heeeeeeeey, iiiiit's Prudeeeeeeence!"

Får se vad vi hittar på idag. Jag tar över lagom tid för Sophias lunch& nap time och i eftermiddag funderar jag på att köra över till the mall med henne där de har ett stort lekland! Kan vara kul en regnig dag som denna.

Ha det gött lOveRz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar