torsdag 29 september 2011

blondinbella bor på grand hotell i lund

Läser ni?! Jodå. Självaste Blondinbella bor på Grand Hotell där ju min halvmamma back home styr och ställer "lite". Detta betyder ju självklart att jag och Blondinbella är bästa buddies nu och vi har ytterligare en sak gemensamt! Vi är så himla nära vänner, hon vet bara inte om det än.

Och en liten länkning till Blondinbella för er som inte vet--- Blondinbella

Jag tycker fatktiskt att Blondinbella är riktigt bra. Hon är väldigt driven och fokuserar på det positiva här i livet. Det var hon som lärde mig att man ska strunta i hur man ser ut, strunta i om du inte är en Kate Moss. Läste hennes bok Egoboost och den hjälpte en hel del. Försöker tänka på Blondinbella när jag har mina "Shit-vad- jag- är -ful- och -har -den -tröjan- alltid- varit -så -tajt?"- dagar.  Hon är ändå rätt c00l. Egoina har också varit en hjälp vid mina sånna dagar med sin "låren- ska- gå- ihop- kampanj"





















Alla är vackra and that's that <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar