torsdag 29 september 2011

tusen gånger piggare

Jo men tjena vad mycket bättre jag har mått idag! Ingen huvudvärk, ingen illamående, ingen orklöshet (bara varit lite lat idag, höhö) Sov ju igenom hela natten och det var så sköönt! Vaknade inte av några svettattacker, inget baknade huvud och ingen matt kropp. Bara skön och mysig sömn i min stora säng. Förstpr itne hur jag någonsin ska kunna gå tillbaka till en mindre säng, eller dela säng med någon?! Kommer antingen trilla ur sängen eller ta upp all plats och kicka och sprattla och ha mig riktigt ordentligt. Det var inte det jag skulle skriva om! Dagen har varit slapp idag. Vi drog runt i pyjamasar ett tag, ett snabbt besök ner till bibblan och när Sophia tog sina underbara 2,5 timmars sömn passade jag på att Skypea och chilla stenhårt. Matteo satt bara framför sitt Star Wars på TV, det finns nog inget han älskar mer. Möjligtvis chokladglass.

The X- factor ikväll också1!!!!!! WAAAAHOOO onsdag&torsdagskvällar i mitt lilla <3. Det ät helt underbart att se, 2 timmar långt och Simon Cowell är så jävla grym. Han bara säger det som måste sägas och går vidare. Simple as that

Passende bild eftersom jag& fröken Rosell vill åka skidor. Kanske innan Miami? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar