onsdag 14 september 2011

nej nej nej nej nej och godnatt

NOOOOOOOO!! Det värsta tänkbara hände! Och jag överreagerar inte, älskar man sin iPod mer än sina tår så är det här stort! Jag har tappat min ena plopp till mina hörlurar! Jag gråter men mest för att det är så sjukt störigt! Och jag tog, såklart, inte med mig extra. Jag minns att jag tänkte på att jag borde oacka med det för plopparna kan ju lossna men neeeeeej, jag är ju "försiktig" AAAAAHAHAHAHJVFLDFSMKNJKLVDJCKVNADFHBVD.FKBHVFKLMDJKFELDJKJVLFJVDFV. Pissed.

Så snälla mor&far, skicka med mina hörlureploppar i mitt paket. De ligger hos mamma I think, i min plastbox. Hur ska jag klara mig tills dess?! Fugg, resten av kvällen förstörd.. MORRRRRrrRRRrRRRRRRRRrrrrRR

Annars har det varit en bra dag idag. Värdmami har skrivit in Sophia på någon aktivitet på tisdagsmornar. Så varje tisdag från och med nästa vecka är det "organized play time" som vädmami förklarade det. Kul att man har lite aktiviteter och snart får jag ju köra runt med Sophia också vilket är kul!

Nu ska jag sura lite till. Jäva skit helvetes piss skit! Måste tappat den äckliga jävla ploppen på tae kwon do. Skit

(Sparar er från en sur bild på en sur tjej)
Tack och god (ond) natt xoxoxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar