onsdag 21 september 2011

ingen smarrig rubrik idag

HEEEEEEEEEEEEEJJJJ. Här sitter jag på min lunch break som vanligt och ska snart ner och värma lite lasange tror jag. Tredje gången jag äter det men denna gång var den hemmagjord och SÅÅ mycket godare än den äckliga köpelasange! Stackars värdmami, jag kommer nog aldrig låta henne glömma det.

Sophia börjar bli lite sjuk. Näsan rinner och magen är krånglig vilket gjorde i att vi hade en minst sagt kladdig natt (vi skippa detaljerna) Nu när vi kom hem från parken började hon skrika från ingenstans och sedan var en nya blöjan fylld med.... Som sagt, inga detaljer före maten. Men nu sover hon iallafall och senare ska vi med en annan nanny i området till något naturreservat med ett litet zoo till de små. Ska bli intressant, har aldrig varit där och jag har bara träffat den andra nannyn en gång. På tall och park och nanny och allt så träffade jag ännu en svensk au pair i parken. SKOJ!

Borde nog dra mig ner nu så att jag kan äta i någorlunda lugn&ro.
Smaklig spis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar