måndag 19 september 2011

fugg fugg fugg fugg fugg

Fugg me, det här var inte bra. Idag så tänkte värdmami att vi skulle fixa en ny telefon till mig eftersom min superhippa Motorola inte ville ladda ordentligt och dog på mig lite när den ville. Så idag när vi var ute och storhandlade tänkte vi fixa min mobil också. Såklart tog jag inte med mig den och när värdmami frågade vilken operatör jag hade svarade jag "at&t, thats what it says when I start it". Grymt, tänkte vi iochmed att det låg ett at&t-ställe precis vid mataffären. Så vi går in där, handlar en ännu mer basic telefån som ska laddas och sen är jag good to go.
Rubriken då? Jo. Turns out att jag inte alls har at&t. JAG HAR JU FÖR FASEN T-(fuggin)-MOBILE!!! Det här kan inte vara sant tänkte jag så jag startade den gamla Motorolan och visst fan står det at&t när man startar den? Shiet också, den sura tjejen inne på at&t sa tillochmed att man inte kunde lämna tillbaka telefonen. Fan vad pinsamt. Jaha, vad gör jag nu?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar