fredag 16 september 2011

en fredag ur en SonyEricsson

Min mobil får agera kamera tills jag får/köper en.
Varsegoda.


Vi provade en ny park idag! Gungor, slides och sandlåda som blev nya favvisar






Sånt här fint höstväder bjöds det på idag!

Men det bästa? Moon-spin kallades den, snurrade runtruntrunt tills hon inte kunde gå ordentligt. 

Snacktime med lite yoghurt på näsan


Sen åkte iväg till skogen och promenixade där. 

Obligatorisk egobild. Vilket är okej, för jag är bloggare........

Beautiful. 
Bra dag idag. Första lite kyliga höstdagen, fick tillochmed ha jacka OCH min halsduk, my favourite <3 Vi har haft shortsvärme idag men det var så skönt att äntligen få lite kalla vindar. Mhmhmhm.
Värdmami pallar inte laga mat så det blir chinese take out <3 Sen ska jag fortsätta med alla mina filmer, tänte även köpa lite chips som jag kan kränga- fredagsmys :D
Pusseli-puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar