tisdag 20 september 2011

don't forget me, i beg

Tisdag, swuush! Försökte förklara att den har flygit förbi och nu sitter jag här. Alla är iväg på Matteos tae kwan do så jag är själv hemma. Så väldigt himla otroligt skönt. Ska iväg på bio ikväll och då tänker redan på vilket godis jag ska välja, hihihihi. Första bio experience i USA!

Dagen har varit fin idag. Glädjeruset från igår var väl inte riktigt kvar men det har varit en bra dag iallafall trots att idag var första riktiga höst-regn-rusk-dagen här i Darien. Inget oss emot, vi var på lekland imorse och sen spenderade vi eftermiddagen på biblioteket =)

Måste skynda mig lite för att klä på mig icke-smutsiga kläder. Hehehe, blir lätt lite skitigt när man passar barn. Hörs senare

Johanna a la 2007? 2008?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar