fredag 16 september 2011

sånt här är så chilledill

När värdmami tar en till biblioteket och visar en alla filmer som finns går jag helt bananas och plockar ut tio filmer+ en säsong av Vänner. När vi går till kassan kollar den lilla tanten bakom disken på mig och säger "Du vet väl att du bara får ha filmerna i en vecka?" Jag skäms lite och säger snabbt att det är lugnt jag har planerat ett film-maraton på söndag. "Jaha, ska det bli dåligt väder?" frågar hon då fundersamt?" Jag skäms lite till och får fram ett försiktigt "Eh... nej..... Jag är ledig" Även om jag redan sett ungefär hälften av filmerna jag hyrt kände jag att jag var TVUNGEN att se dem igen. De kallade liksom på mig!
Hursomhaver traskar jag därifrån skitnöjd med alla mina filmer i famnen så nu är det dags att beta av lite filmer
Pusspuss mina filmer

Filmer jag hyrde
*Juno
*Slumdog Millionaire
*Precious
*PS I love you
*Happy-Go-Lucky
*Reign over me
*Milk
*Despicable me (hade en viss liten person i åtanke när jag hyrde denna, Andrea Henriks....)

2 kommentarer:

  1. Haha sötis då! Ja Despicable Me är verkligen ''vår film''. Kan du inte berätta lite mer om hur du trivs? Hur ser ditt rum ut? Är det kallt? Vad lagar ni för mat? TELL ME dör av nyfikenhet<3 puss

    SvaraRadera
  2. Hihihi, Despicable me! Jo, väntar bara på om jag får kamera i födelsedagspresent så jag kan fota allt! Berättar allt i ett inlägg senare för jag är så c00l! <3

    SvaraRadera